Gebruik alleen unieke content bij het publiceren van uw persbericht, want zoekmachines zoals Google houden van unieke content aan de hand van de unieke content beoordeeld Google een website. Unieke content zorgt hiermee voor een betere positie in de zoekmachines.
Aantal tips bij het publiceren van persberichten
- De titel en tussenkoppen van uw persbericht moet kort en krachtig zijn, de titels moeten de bezoekers op Online Persbericht Plaatsen uitnodigen om uw persbericht verder te lezen en uiteindelijk door te stromen naar uw website.
- Stop uw persbericht niet vol met zoekwoorden, Schrijf altijd een persbericht voor de bezoekers en niet alleen voor uzelf of voor de zoekmachines. tussen de 3 en 5 zoekwoorden is voldoende, maar laat de zoekwoorden uw persbericht niet domineren.
- Nodig de bezoekers op Online Persbericht Plaatsen uit tot linkbait, linkbait is een goede manier om extra backlinks te genereren naar uw website Let wel op: uw persberichten moeten natuurlijk wel de moeite waard zijn! het gaat hierbij alleen om de content en niet om de inhoud.
- Schrijf geen persberichten om uw product of dienst te verkopen, persberichten schrijven en persberichten publiceren doe je uit interesse of actualiteitswaarde.
- Zoekmachines zoals Google en Bing moet u beschouwen als een bezoeker, zoekmachines lezen de persberichten maar ook de titels van een persbericht en tussenkoppen van een persbericht, schrijf uw persbericht persoonlijk.besteed daarom veel tijd aan het schrijven van titels en tussenkoppen, de resterende tijd bij het schrijven van het daadwerkelijke persbericht. Gouden tip laat meerdere personen binnen uw organisatie persberichten schrijven of besteed dit eventueel uit aan een goede tekstschrijver, dit zorgt voor afwisseling. Afwisselende artikelen bevorderen de bezoekers op Online Persbericht Plaatsen dat u meer linkbait krijgt.
- Zorg bij het schrijven van uw persbericht voor een goede linkstructuur. Koppel gerelateerde zoekwoorden die u gebruikt in uw persbericht door te linken naar een andere pagina in uw website of laat deze doorverwijzen naar een product pagina. let wel op schrijf geen persberichten om te verkopen.
- Gebruik altijd een goede afbeelding bij uw persbericht (dit is eenvoudig toe te voegen in uw persbericht, kies de optie uitgelichte afbeeldingen de treft u aan de rechterzijde in het inlogscherm) een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden. Zeker op het internet. Slecht 1 op de 5 bezoekers leest uw volledige persbericht, de rest kijkt alleen naar de afbeelding titel en kopteksten. Zorg altijd dat de afbeelding relevant is en aansluit bij uw persbericht, zoekmachines zullen een persbericht met relevante afbeeldingen hoger waarderen.
Veel succes toegewenst bij het publiceren van uw persberichten